Branding

Spójność wizualna – Tylko ona uratuję markę!

System Identyfikacji Wizualnej Identyfikacja wizualna firmy to zestaw reguł, pewnego rodzaju instrukcja obsługi, wzorce i ustalenia dotyczące logotypu jak i pozostałych elementów identyfikujących firmę. Opracowane standardy pozwalają kształtować jednorodny, wyróżniający firmę wizerunek. System Identyfikacji wizualnej zawiera bardzo szeroki zakres standaryzacji: od logo, kolorystyki firmowej, kroju pisma, do materiałów promocyjnych i reklamowych czy identyfikacji zewnętrznej i wewnętrznej firmy. W ramach identyfikacji wizualnej projektujemy: logo, książkę znaku, wizytówki, papier firmowy, koperty, teczki, gadżety reklamowe, stopki e-mail, pieczątki.

Pamiętaj! Dobrze opracowana identyfikacja wizualna przynosi korzyści, warto więc powierzyć to zadanie specjalistom.

Podstawowy pakiet Branding
  • 5 propozycje logo wywodzące się z różnych kierunków koncepcyjnych,
  • ilość korekt ograniczona do trzech sesji w ramach jednej wybranej koncepcji,
  • projekt 1 wizytówki imiennej oraz firmowej,
  • Podstawowa Księga Znaku w wersji: .EPS, .PDF  .TIFF .PNG
  • logo na siatce
  • kolorystyka podstawowa
  • kolorystyka monochromatyczna (kolor)
  • projekt papieru firmowego
  • nieprawidłowe zastosowanie znaku
  • typografia firmowa
  • 3 key ident
  • tło (social media)
  • stopki mail

Projekty zawierają także:

  • profesjonalną obróbkę materiałów własnych Klienta
  • wszelkie materiały graficzne użyte do prac projektowych
  • prawa autorskie i majątkowe do dzieła potwierdzone umową.

Podane dane mogą ulec zmianie w zależności od specyficznych wymagań Klienta i zakresu pracy. Jeżeli chcą Państwo poznać dokładną cenę dla swojego wdrożenia prosimy wypełnić formularz kontaktowy z dokładną specyfikacją swoich wymagań.

Sprawdź nasze pełne portfolio: