Nowy portal social media COUB – WebTrendy

Nowy portal social media COUB – WebTrendy

Wielokrotnie przemierzamy cały internet w poszukiwaniu trendów tym razem prezentujemy wam jeden z nadchodzących „Coub”. 

Wyobraźcie sobie że w 2 minuty oglądacie około 30/40 scen z waszych najlepszych filmów ale w nowej odsłonie. Czy też w 1 minutę widzicie 20 wpadek wiadomości telewizyjnych z całego świata lub też kilka sekund i wasz humor obraca się o 180 stopni.

Według nas wyznacza on kierunek rozwoju wszelkich mediów społecznościowych, a co za tym idzie formę reklamy jaka niebawem będzie standardem. Zapętlenie obrazu „loop” przy zmieniającej się muzyce. Lecz, w taki sposób że tworzy to spójną całość, dodatkowo z rozwijającą się fabułą.

Portal „Coub” daje możliwość tworzenia własnych zapętleń. Ich hasło przewodnie „In Loops We Trust” / Nadzieja w Zapętleniach. Strona internetowa oraz aplikacja iOS i Android umożliwia tworzenie

i udostępnianie wideo pętlowego trwającego do 10 sekund, lecz używając do tego materiałów już udostępnionych w min. YouTube, Vimeo lub własnych plików. Powstał w 2012 roku założony przez braci Anton i Igor Gladkoborodov.

 

Co ciekawe sama nazwa „Coub” pochodzi od bohatera filmu „Incepcja”.

Portal działając ponad rok, został zauważony przez fundusze inwestycyjne otrzymując w 2013 roku ponad 2,5 miliona dolarów na dalszy rozwój. Środki przeznaczyły firmy „Venture Capital Brothers Ventures” i „Phenomen Ventures”,

Tylko od kwietnia 2014 roku zanotowano ponad 400 000 Coub-ów, czyli zapętlonych plików video.

Naszym zdaniem:

Portal który niebawem przejmie odbiorców takich serwisów jak kwejk.pl, demotywatory.pl czy też część widowni YouTube-a. Pokazuje w jakim kierunku zmierza rozwój social media-ów oraz jakie treści będą angażowały naszych przyszłych klientów. Niewątpliwie aktualny masowy odpływ użytkowników facebook-a może znaleźć przystać w postaci kont w Coub. Gratulujemy pomysłu założycielom Anton i Igor Gladkoborodov. I życzmy dalszego rozwoju. #oleksy

https://coub.com

toolsadmin
Jeszcze brak komentarzy

Komentarz do posta